اگر شما هم از یادگیری زبان نا امید شدید بهتون پیشنهاد می کنم اپلیکیشن همزبون را امتحان کنید. با این اپلیکیشن می تونید تعیین سطح بشید و دوستان جدید پیدا کنید تا با هم دیگه زبان انگلیسی را تمرین و یاد بگیرید.

همزبون با هزاران کاربر و پارتنر زبان آموز انگلیسی محیطی دوستانه و صمیمی برای یادگیری زبان بر پایه مکالمه و گفتگو است.

در این روزها با توجه به شیوع کرونا شاید برای شما هم رفتن به آموزشگاه زبان برای یادگیری زبان انگلیسی سخت باشد. پیشنهاد ما تمرین زبان و یادگیری آن با کمک اپلیکیشن همزبون است.

یادگیری انگلیسی با گرامر یا مکالمه؟

اغلب متدهای قدیمی آموزش زبان انگلیسی با محوریت گرامر بودند که بسیار کسالت آور است. زبان آموز پس از طی چند سطح از این کلاس ها از اینکه نمی تواند به راحتی محاوره و صحبت کند دلسرد و ناامید می شد. خصوصا یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا با گرامر شیوه ای اشتباه و منسوخ است.

تمرکز روی گرامر شما را از صحبت کردن به صورت روان و شیوا باز می دارد. متد آموزش زبان با گرامر که در دوره های آموزشی در مدرسه نیز استفاده می شود باعث شده است که اکثریت ما نتوانیم به خوبی مکالمه کنیم و دانش ما از زبان تنها محدود به لغات و معنی آنهاست. از آنجا که گرامر و دستور زبان بسیار فرار است از گرامر هم چیزی به یاد نمی ماند. این موضوع باعث می شود در نظر افراد یادگیری زبان بسیار سخت باشد و انگیزه خود را برای یادگیری زبان انگلیسی از دست بدهند.

زبان به طور کلی فرار است و نیاز به تمرین و تکرار دارد. با توجه به اینکه زبان انگلیسی پر استفاده ترین زبان در میان سایر زبانهای جهان است و اغلب مقالات علمی و یا منابع مهم آموزشی و .... به زبان انگلیسی هستند، یادگیری زبان انگلیسی امری اجتناب ناپذیر است. همزبون کمک می کند تا شما آموخته های خود را تمرین و تکرار کنید. تمرین و تکرار بهترین راه برای جلوگیری از فراموشی آموخته های شماست.

شیوه های نوین آموزش زبان را بسیار ساده تر و راحت تر کرده است. دسترسی به کاربران آنلاین در همزبون در هر ساعت از شبانه روز و امکان گفتگو با آنها راهکاری بسیار مفید برای یادگیری زبان انگلیسی است.